UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
Logo Diligo

Najczęstsze pytania

1. Co mam zrobić, jeśli zapomniałem hasła do mojego konta?

W takim przypadku przy logowaniu wybieramy opcję „zapomniałem hasła” i  podajemy adres e-mail wpisany podczas rejestracji. Chwilę później na skrzynkę odbiorczą Kupujący otrzyma specjalny kod umożliwiający zmianę hasła. 

 

2. Jak dokonać rejestracji w sklepie Diligo.pl? 

W celu rejestracji należy kliknąć na górnym  pasku pole rejestracja. Następnie należy uzupełnić poszczególne pola poprzez podanie danych oraz zaakceptowanie regulaminu. 

 

3. Czy mogę wycofać zamówienie?

Podczas sesji można zrezygnować z produktów znajdujących się w koszyku, jednak po dokonaniu wpłaty Kupujący nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia. 

 

4. Jaki jest numer konta, na które mam wpłacić pieniądze? 

Dane do wykonania wpłaty:
DILIGO Gashok sp.j.
ul. Garbary 5
86-050 Solec Kujawski

nr konta: 29 1050 1139 1000 0092 1224 9727

 

5. Jakie są formy płatności w sklepie Diligo.pl? 

Podczas pierwszego zamówienia dostępne są tylko opcje płatności on - line lub za pośrednictwem przelewu tradycyjnego. Przy każdym następnym zamówieniu istnieje możliwość płatności przez Kupującego przy odbiorze. 

 

6. Co mam zrobić jeśli wybrałam płatność on – line, a nie dokonałem wpłaty?

Kupujący może dokonać przelewu w formie tradycyjnej. Jeżeli jest to zamówienie kolejne, można po telefonicznej konsultacji z naszym Biurem dokonać płatności przy odbiorze.

 

7. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Po uwzględnieniu przez nasze Biuro reklamacji lub zwrotu, termin oczekiwania wynosi 14 dni roboczych.

 

8. W jaki sposób zwracane są pieniądze po odesłaniu towaru?

Pieniądze przekazywane są za pośrednictwem przelewu bankowego na nr konta podanego przy wcześniejszej wpłacie bądź po konsultacji z Biurem. 

 

9. W jaki sposób odbywa się zwrot produktów?

Istnieje możliwość zwrotu produktów w przeciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania, pod warunkiem, iż produkty zostają wysłane przez Kupującego w stanie nienaruszonym, 

z oryginalnymi opakowaniami. W przypadku zwrotu towaru koszt wysyłki ponosi Kupujący. 

 

10. Czy jest możliwa reklamacja?

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (karton powinien być zapakowany w papier a dopiero następnie sklejony taśmą).

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu. Koszt wysyłki towaru reklamowanego ponosi Sprzedawca. 

 

11. Co zrobić jeśli dotrze do mnie uszkodzony towar?

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zewnętrznych paczki, Użytkownik jest zobowiązany do sporządzenia wraz z kurierem protokołu oraz powiadomienia sklepu Diligo o tym fakcie, pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

12. Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne?

Większości produktów prezentowanych w sklepie znajduje się w naszym magazynie. Jeżeli produkt jest obecnie niedostępny, Kupujący zostaje o tym fakcie powiadomiony przez Sprzedającego. Ta zasada nie dotyczy produktów realizowanych na specjalne zamówienie. 

 

13. Jakie dane powinny znaleźć się na przekazie?

Prosimy o podanie na przekazie co najmniej nr zamówienia oraz imienia i nazwiska użytkownika.

 

14. Czy można zamawiać produkty mailowo lub telefonicznie?

Nie. Produkty można zamówić tylko za pośrednictwem utworzonego wcześniej konta w sklepie Diligo.pl

 

15. Czy można dokonać zmiany zamówienia i formy płatności po złożeniu zamówienia?

Nie można dokonać zmiany zamówienia. Sposób płatności można zmienić po uprzednim kontakcie z naszym biurem. 

 

16. Czy można anulować zamówienie?

Po dokonaniu płatności nie ma możliwości anulowania zamówienia. Jeżeli nie dokonano płatności, zamówienie zostanie anulowane automatycznie w ciągu 7 dniu roboczych.

 

17. Czy wysyłamy paczki w weekendy?

Paczki wysyłamy tylko w dni robocze w godzinach 8-14.

 

18. Co jeśli otrzymałem inny towar, niż został zamówiony?

W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem. Po ustaleniu szczegółów, prosimy o odesłanie towaru na koszt Sprzedającego.

 

19. Czy jest możliwe otrzymanie faktury VAT?

Tak. W tym celu w panelu rejestracji klienta stworzyliśmy niezbędne do tego celu pola. Przy składaniu zamówienia prosimy o umieszczenie prośby o fakturę w polu „inne”.

 

20. W jakich godzinach mogę dokonać zakupów?

Zakupów można dokonywać na stronie Diligo.pl przez 24 godziny na dobę. Wysyłka towarów odbywa się w dni robocze od godziny 8:00 do 14:00. 

 

21. Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

W sklepie Diligo.pl nie obowiązuje kwota minimalnego zamówienia. 

 

22. Czy wyprzedany artykuł może być ponownie dostępny w sklepie?

Tak, staramy się na bieżąco uzupełniać braki towarów w magazynie. Nie obejmuje to produktów ze specjalnych edycji limitowanych.

 

23. Czy towar znajdujący się w koszyku jest zarezerwowany dla mnie?

Nie. Rezerwacja towaru następuje po złożeniu zamówienia.

 

24. Czy mogę wybrać kuriera?

W celu zapewnienia naszym klientom jak najlepszej obsługi, Sklep Diligo.pl korzysta wyłącznie z usług kurierskich firmy DPD.  

 

25. Czy towar może zostać wysłany pod dowolny adres?

Tak. Należy jednak uzupełnić w tym celu odpowiednie pole w panelu użytkownika w zakładce Opcje Dostawy.

 

26. Jakie karty kredytowe są akceptowane?

Akceptowane są karty obsługiwane przez Dot Pay: MasterPass, MasterCard, Maestro, V.me, Visa, Visa Electron, Diners Club, JCB. 

 

27. Czy mogę zwrócić i/lub zareklamować także poszczególne części zamówienia oraz towary przecenione?

Można zareklamować lub zwrócić poszczególne części zamówienia po kontakcie i ustaleniu szczegółów ze Sprzedawcą. Towary przecenione nie podlegają zwrotowi.

 

28. W jakim terminie muszę zareklamować wadliwy towar? 

Wadliwy towar należy zareklamować do 14 dni roboczych od momentu z kontaktu ze Sprzedawcą w tej sprawie.

 

Szukaj a znajdziesz

Przedział cenowy
Materiał

KATEGORIE

 

Cennik dostaw i płatności

Kontakt

 

Opcje płatności